Az internet adta lehetőségeket nagy hiba lenne nem kihasználni egy vállalkozásnak ahhoz, hogy minél nagyobb ismertségre és ügyfélkörre tegyen szert, különböző marketinges területek kihasználásával. Az ilyen területek közül az egyik legjobbnak számító a Facebook hirdetés, amely egyáltalán nem kerül sokba, és természetesen nem is költi feleslegesen a befektető pénzét, tehát amennyit elkölt rá valaki, annyi szolgáltatást fog kapni a pénzéért cserébe. A Facebook hirdetés esetében viszont rendkívül fontos azt leszögezni, hogy nem annyira az ügyfélkör megszerzésére irányul, sokkal inkább olyan irányon érdemes gondolkodni, amely a minél nagyobb ismertségre irányul. A Facebook hirdetés tehát leginkább arra való, hogy egy bizonyos brandet minél népszerűbbé tegyünk az internet segítségével. Erre a Facebook hirdetés már csak azért is alkalmas, mert rendkívül sok felhasználó található meg rajta.
Forrás: http://www.bossmedia.hu/szolgaltatasok/hirdetesek/facebook-hirdetes